piątek, 2 czerwca 2017

[69] Przypadki Callie i Kaydena


Tytuł: Przypadki Callie i Kaydena ♥ Autor: Jessica Sorensen 
Wydawnictwo: Zysk 


Dwoje skrzywdzonych ludzi, dwie tajemnice i jedna miłość. Brzmi zwyczajnie. Wiele książek bazuje na podobnych historiach, jednak "Przypadki Callie i Kaydena" to nie jest jedna z tych opowieści, gdzie przed oczami mamy inne tytuły z podobną treścią. To coś zupełnie innego.

Książkę pokochałam już od pierwszych stron. Fascynujący bohaterowie, którzy w żadnym stopniu nie przypominają żadnej postaci z innych książek. Świetne portrety psychologiczne, doskonale wykreowani i barwni. Problemy, z którymi zmagają się Callie i Kayden ukazują życie, którego większość z nas nie zna, lecz jest ono prawdziwe.

Powieść jest nieprzewidywalna. Czytelnik do samego końca nie wie, co jeszcze może się wydarzyć. Mało tego - ja po zakończeniu książki wciąż nie wiem, jak tak naprawdę skończyła się historia dwojga zakochanych, ponieważ zakończenie było dwuznaczne. Czekam z niecierpliwością na kontynuację, bo zdążyłam się zorientować, że taka będzie. Historia jest oryginalna. Tak jak pisałam, nie czytałam niczego, co przypominałoby mi powieść Jessiki Sorensen. Bez wątpienia ta autorka dołączy do moich ulubionych pisarzy.

Historia Callie i Kaydena nie jest przesłodzona. Jest bardzo realna, chwyta za serce i wyciska z czytelnika wiele łez. Tak wzruszającej książki nie czytałam już dawno. Cieszę się, że trafiła ona w moje ręce.

Książkę bez dwóch zdań mogę polecić każdemu, kto najzwyczajniej w świecie ma dość schematycznych powieści i oczekuje czegoś bardzo dobrego. "Przypadki Callie i Kaydena" to piękna historia o problemach, trudnej przeszłości i przeszkodach na drodze miłości. Warto :-)

2 komentarze: