niedziela, 25 maja 2014

Stosik Maj/Czerwiec

Hej :*

Dziś wracam na dobre. Importowałam blog na inny e-mail, tak, żebym miała do niego łatwiejszy dostęp (na tym mailu mam też bloga Wyznania Włosomaniaczki >klik<), zmieniłam wygląd, adres i tytuł i jestem :) Mam nadzieję, że czas pozwoli mi na prowadzenie dwóch blogów. Zbliżają się wakacje, co za tym idzie - więcej wolnych chwil. Mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób, które będą mnie tutaj odwiedzać. Wcześniej blog miał kilku stałych czytelników, ale zdaję sobie sprawę z tego, że po tak długiej nieobecności oraz zmianie adresu, będę musiała znów przekonać do siebie innych blogerów. Jestem gotowa ;) Dziś szybciutko stosik, a już wkrótce możecie spodziewać się recenzji. 


1. Nicholas Sparks - Dla ciebie wszystko 
2. L.J. Smith - Pamiętniki Wampirów #1
3. Anna Ficner- Ogonowska - Krok do szczęścia
4. Nicholas Sparks - Anioł Stróż


Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Obie książki Sparksa oczywiście czytałam i zachwycałam się nimi. "Dla Ciebie wszystko" dostałam od mojej kochanej przyjaciółki na urodziny, dwa lata temu. A "Anioła Stróża" pożyczyłam z biblioteki i naprawdę - byłam oczarowana, zresztą jak każdą jego książką.
    "Pamietniki..." mam, trzy księgi, ale jeszcze nie zdążyłam do nich sięgnąć i leżą na półce i oczekiwaniu na swoją kolej, która mam nadzieję, już niedługo nastąpi.
    "Alibi na szczęście" - przepiękna, pełna ciepła powieść, którą przeczytałam niedawno. Ba! skończyłam już całą serię i po protu nie mogę zrozumieć, że to już koniec, że musiałam się rozstać z tymi wszystkimi bohaterami. Przydałaby się kolejna część :D

    OdpowiedzUsuń