wtorek, 14 stycznia 2014

Liebster Blog Award



Dawno nie było mnie na blogu, a kiedy tutaj zawitałam, okazało się, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Za nominację dziękuję Robercie Raj : )

1) Co lubisz robić w wolnym czasie oprócz czytania książek?
Oprócz czytania, moją ogromną pasją jest bieganie. Są to czynności, bez których ciężko byłoby mi przetrwać dzień bez wypowiadania słów "nudzę się" :)
2) Ulubiona seria książkowa?
Bez wątpienia "Harry Potter". Pomimo, że przeczytałam już całą serię, i tak czytam ją jeszcze raz. Jest genialna.
3) Jaką książkę chciałabyś żeby była zekranizowana?
I tutaj pojawia się problem, ponieważ większość dobrych książek, które przeczytałam jest już zekranizowana. Jest jednak seria, która jest bardzo dobra i chętnie obejrzałabym film - "Gone" Michaela Granta
4) Gdzie chciałabyś mieszkać? [kraj/ miejsce]
Może wydawać się to dziwne, ponieważ większość Polaków narzeka, jednak mnie bardzo podoba się nasz kraj :) Gdybym jednak mogła wybrać, bez wątpienia byłaby to Japonia :D
5)Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Uczucie, jakie towarzyszy mi podczas biegania. Oprócz tego jest jeszcze wiele rzeczy, jak na przykład dobra książka, muzyka, dobre wiadomości czy choćby niespodziewana dobra ocena w szkole ;-)
6) Twój wymarzony prezent?
Dłuższe wakacje, dłuższe weekendy, dłuższe ferie zimowe etc. :D
7) Jaką książkę chciałabyś przeczytać?
Jest ich naprawdę bardzo dużo, jednak najbardziej nie mogę się doczekać "Pretty Little Liars". Może to dlatego, że bardzo spodobał mi się serial. A jeśli chodzi o książkę, która nie istnieje (chyba, że mam złe informacje), bardzo bym chciała przeczytać taką, która byłaby odzwierciedleniem filmu "Twój na zawsze".
8)Od jak dawna czytasz?
Pamiętam, jakby to było wczoraj, kiedy poszłam wraz z mamą zapisać się do biblioteki. Miałam wtedy 8 lat. Wiem, że wtedy ogarnęło mnie szaleństwo na punkcie książek o przygodach żółwia Franklina. Od tamtego czasu namiętnie czytam i zakochałam się w tym :)


Moje pytania:
1. Książka, którą ostatnio przeczytałaś/eś
2. Czy jest książka, która skłoniła Cię do zmiany samego siebie? Jaka?
3. Twój ulubiony bohater książkowy?
4. Jak często korzystasz z biblioteki?
5. Gdybyś mogła/mógł spotkać się z jakimś pisarzem, kto by to był?
6. Czy prowadzisz blogi inne, niż czytelnicze?
7. Co najbardziej przeszkadza Ci podczas czytania?
8. Gdybyś miała wybrać magiczną/nadnaturalną zdolność, co byś wybrała?


Nominuję: Upadły czy Anioł, Zuz, Martyna x oraz Nathalie x 

2 komentarze: