poniedziałek, 10 grudnia 2012

1. Dam_radę.blog

Może nie będę pisała wstępu do bloga, tylko od razu przejdę do konkretów. Blog jak można się domyślić z opisu to głównie blog czytelniczy- o książkach.

Tytuł: Dam_radę.blog
Autor: Wasza_Wszystko_Wiedząca (bliżej nieokreślony)
Tom: 1
Wydawnictwo: Akapit-press
Stron: 392
Ocena: 3/6


Zwykle nie czytam takich książek. Moimi ulubionymi są fantastyka i paranormal-romans, ewentualnie romans obyczajowy. Co mnie skłoniło, by wziąć do ręki książkę, w której nie ma mowy o wampirach, duchach czy innych takich? Ciężko mi stwierdzić. Na pewno nie była to okładka, chociaż ja stosuję się do głównej zasady "nie oceniaj książki po okładce". Nie był to również opis zawarty na tyle powieści. Więc co to było? Może nietypowo, ale autor. Zauważcie, że nie jest on podany. Wasza_Wszystko_Wiedząca- nie może być to prawdziwe nazwisko. Zainspirowało mnie to, że autor pozostał anonimowy. Po przeczytaniu chyba zrozumiałam, dlaczego tak jest. Książka jest słaba. Tak słaba, że zdziwiło mnie, iż został wydany także drugi tom, na który mimo wszystko się skusiłam, ale o tym innym razem. Najbardziej irytujące było zachowanie głównej bohaterki. Duży plus za to, że jest ona nietypowa. Nie miałam chyba w ręku książki o podobnej tematyce, jaką jest blog. Treść bywała zabawna. Maile, które otrzymywała Anya, nasza główna bohaterka, a także rady, jakich udzielała były wręcz parodią codziennych problemów. Nie wciągnęła mnie, wręcz nie mogłam doczekać się końca.

Podsumowując:
+ Zabawna
+ nietypowa
- irytująca postać
- nie wciągnęła mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz