piątek, 14 grudnia 2012

3. Lato_w_mieście.blog

Tytuł: Lato_w_mieście.blog
Autor: Wasza_Wszystko_Wiedząca
Tom: 2
Wydawnictwo: Akapit-press
Stron: 372
Ocena: 2/6


Szczerze mówiąc, to nie wiem, czego się spodziewałam po kontynuacji "Dam_radę.blog". Poprzednia powieść miała to do siebie, że maile zawarte w książce były bardzo zabawne. Problemy młodzieży opisane w niej to parodie codzienności. W przeciwieństwie do drugiej części, była znośna. "Lato_w_mieście" czytałam, czytałam i czytałam. Wprost nie mogłam się doczekać końca. Zdawałoby się, że książka jest bardzo naciągana, byle tylko powstało coś, co się łatwo sprzeda. Nie lubię takich "dzieł".
Co jeszcze mi się nie podobało to zachowanie Anyi, głównej bohaterki. Powinna być nieco dojrzalsza i mądrzejsza, niż gimnazjalistka- bo tak się zachowuje. Jednym słowem- nie wciągnęła mnie. Może teraz o pozytywach. Nie będzie tego dużo, bo książka jak już wspomniałam jest słaba. Podobało mi się jednak zakończenie. Niesamowity zwrot akcji. Dziewczyna koresponduje ze znanym pisarzem, próbując wyciągnąć od niego książkę, gdyż kończy mu się czas, aż nagle okazuje się, że Caspar, rzekomy "pisarz" nie jest autorem pierwszej powieści. Razem postanawiają stworzyć książkę "na szybko" z maili które ze sobą wymieniali. Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Mimo wszystko należy sobie zadać pytanie, czy warto przeczytać 372 strony tylko po to, by na stronie 350 rozkręciła się akcja? Nie polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz