sobota, 1 listopada 2014

Stosik październikowy

Cześć!

Sobota, 1 listopada - w końcu udaje mi się znaleźć chwilę dla siebie i... dla bloga. Ostatnio tak rzadko czytam książki i pojawiam się tutaj, że aż wstyd się przyznać. Poza tym, po skończeniu "Hopeless" mam okropnego kaca książkowego i trudno mi jest zabrać się za jakąś lekturę. Oby mi szybko przeszło. 

Dziś chcę Wam zaprezentować książki, które otrzymałam w październiku. Na początku owego miesiąca postanowiłam sobie, że nie kupię żadnej książki do końca bieżącego roku i słowa dotrzymałam, ale... nowe czytadła i tak się pojawiły. 


Od góry:
1. Samotność ma Twoje imię - Monika Oleksa - otrzymałam trzy egzemplarze. Dwa wędrują do zwyciężczyń konkursu, jeden dla mnie [od wydawnictwa Zysk]
2. Tajemnica Noelle - Diane Chamberlain - to moja druga książka tej autorki. Jeszcze żadnej nie przeczytałam, ale dużo od nich oczekuję. Mam nadzieję, że się nie zawiodę [wymiana z lubimyczytac]
3. Ocal mnie - Lisa Scottoline [wymiana z LC]
4. Przystań Julii - Katarzyna Michalak - perełka tego stosiku, przywędrowała wczoraj [wygrana w konkursie u Pani Michalak]
5. Niepokorny. Tom 1 Jego walka - Jay Crownover [od wydawnictwa Amber]
6. Zaryzykuj ze mną - Jay Crownover [od wydawnictwa Amber]
7. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins [wymiana z LC]
8. Pewnego dnia - Emily Giffin [wymiana z LC]
9. Wirus - Chuck Hogan, Guillermo del Toro [od wydawnictwa Zysk]
10. Mój przyjaciel Meaulnes - Alain-Fournier [od wydawnictwa Zysk]


Dziesięć nowych, papierowych dzieci ♥ Tylko kiedy ja to przeczytam? 

Spokojnego dnia i udanego miesiąca!
M.

4 komentarze: