czwartek, 30 października 2014

Wyniki konkursu "Samotność ma Twoje imię"


Witajcie!

Dziś, po tak długiej nieobecności wpadam tutaj tylko na chwilę, ale już niedługo możecie spodziewać się nowych recenzji. Niestety, ostatnio mam strasznie mało czasu dla siebie, a co za tym idzie, nie mam czasu czytać, ani pisać. 

Bardzo wszystkich przepraszam za to, że wyniki konkursu pojawiają się dopiero dziś. Żeby nie przedłużać, książkę Moniki Oleksa wygrywają...

Paulina. oraz Patrycja Słomka

Wszystkie odpowiedzi bardzo mi się podobały, jednak najbliższe memu sercu były odpowiedzi Was dwóch. Bardzo proszę o przesłanie danych do wysyłki na maila: marzena.bronicka@gmail.com 
Mam nadzieję, że książka spodoba się Wam tak bardzo, jak mi. Gratuluję serdecznie i dziękuję wszystkim za udział :)

Pozdrawiam,
Marzena

1 komentarz: