sobota, 4 października 2014

Stos wrześniowy 2014

Wrzesień skończył się już kilka dni temu, ale ja dopiero dziś zabrałam się za zorganizowanie wpisu ze zdobyczami z tego miesiąca. Ostatnio jestem ze wszystkim strasznie do tyłu, zarówno z recenzjami jak i z czytaniem książek. Wpisy nie pojawiają się często, a to wszystko za sprawą szkolnych obowiązków, których wciąż przybywa. Niemniej jednak zapraszam Was na stosik, a raczej stosisko wrześniowe. 

Od dołu:
1. Inicjały zbrodni - Sophie Hannah [od wydawnictwa Literackiego]
2. Laura - J.K. Johansson [od wydawnictwa Literackiego]
3. Życie Charlotte Bronte - Elizabeth Gaskell [od wydawnictwa MG]
4. Kubuś Fatalista i jego pan - Denis Diderot [od wydawnictwa MG]
5. Gwiazd naszych wina - John Green [zakup własny] 
6. Niezgodna - Veronica Roth  [od wydawnictwa Amber]
7. Niezgodna - Veronica Roth  [od wydawnictwa Amber]
8. Zbuntowana - Veronica Roth  [od wydawnictwa Amber]
9. Wierna - Veronica Roth  [od wydawnictwa Amber]


10. Kłamstwo doskonałe - Sara Shepard [zakup własny]
11. Pretty Little Liars. Kłamczuchy (tom 1) - Sara Shepard [zakup własny]
12. Hopeless - Colleen Hoover [zakup własny]
13. Czas żniw - Samantha Shannon  [od wydawnictwa Sine Qua Non]
14. Miniaturzystka - Jessie Burton  [od wydawnictwa Literackiego]
15. Dobry ojciec - Diane Chamberlain [zakup własny] 
16. Wiśniowy dworek - Katarzyna Michalak  [od wydawnictwa Literackiego]
17. Recepta na miłość - Paula Roc  [od wydawnictwa Sine Qua Non]

Dodatkowo otrzymałam również trzy wydania magazynu English Matters od wydawnictwa Colorful Media.

Całość prezentuje się tak:


Siedemnaście papierowych dzieci trafiło do nowego domu. Jeszcze nigdy nie przybyło mi aż tylu książek w ciągu jednego miesiąca. Nic, tylko czytać :) 

Pozdrawiam 

9 komentarzy:

  1. Jak to pięknie wygląda!
    Jestem bardzo ciekawa "Inicjałów zbrodni", bo ciężko mi sobie wyobrazić postać Herculesa Poirota bez Agathy Christie. Jestem raczej negatywnie nastawiona do tej książki i chętnie przeczytałabym Twoją opinię na ten temat.
    "Kłamstwo doskonałe" już się pojawiło, a jeszcze nie zdążyłam przeczytać poprzedniej części. Muszę to szybko nadrobić, żeby zdążyć przed piątym tomem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gwiazd naszych wina" skończyłam właśnie w tym tygodniu i jestem zachwycona!
    "Hopeless" tak samo. Niesamowita historia.
    Czytałam jeszcze "Niezgodną", a na półce na swoją kolej czeka "Zbuntowana" :))
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wielu przyjemnych chwil w czytaniu! :)
    "Hopeless" zdecydowanie było świetną książką, z całego serca polecam. Czytałam "Gwiazd naszych wina" i niestety średnie wrażenie na mnie zrobiło. "Niezgodnej" nie udało mi się ukończyć, kiedyś może wrócę. Również na mojej półce czeka na mnie "Czas żniw" - mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę żebyć znalazła czas na czytanie tych książek. :D Bo u mnie tylko lektury... niestety. 1 tydzień - 1 lektura, a ja nie na humanie i tyle lektur. :O :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! jaki konkretny stosik :) kilka tytułów znam, kilka już czytałam a kilka będę czytać :) chętnie bym podebrała Niezgodną w starej szacie graficznej (niefilmową) i GNW w okładce filmowej :)

    PS. u mnie też dzisiaj stosik :) zapraszam!
    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba z pośpiechu wkleiłam Ci w komentarzu nie ten link
    mój adres to: recenzjeami.blogspot.com
    przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super. Tyle książek. Większość z nich chciałabym przeczytać, bardzo! :)
    Mam nadzieję, że niedługo mi się to uda.
    NO i oczywiście kochana Kejt eM - uwielbiam ją, a Dworek jest naprawdę wspaniały! :)
    Zastanawia mnie tylko to, kiedy Ty znadziesz na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście prawie połowa tych książek już za mną, więc myślę, że jakoś uda mi się znaleźć czas dla reszty :)

      Usuń