środa, 1 października 2014

Podsumowanie września 2014

Cześć! :)

Minął kolejny miesiąc, w związku z tym czas go podsumować. Nie będę przedłużać wstępu i przejdę od razu do konkretów. 

Przeczytane książki: 5
Zrecenzowane książki:
Inne recenzje: 2
Najlepsza przeczytana książka: "Gwiazd naszych wina" John Green
Liczba obserwatorów: 143 (bez zmian)
Liczba komentarzy: 381  (46 więcej, niż ostatnio)
Najczęściej wyświetlana recenzja: English Matters. Fashion 


Co jeszcze wydarzyło się we wrześniu? Udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Amber oraz Colorful Media. Ponadto dostałam propozycję zorganizowania konkursu wraz z wydawnictwem Zysk i S-ka, do którego zapraszam Was serdecznie! Na blogu pojawił się też krótki wpis o tym, dlaczego kocham jesień. Zajrzyjcie, jeśli dopadnie Was jesienne przygnębienie i pomyślcie, że ta pora roku też jest piękna! :) 

Wszystkim czytelnikom mojego bloga życzę radosnego października! <3

3 komentarze:

  1. Gratulacje :D Gwiazd naszych wina oglądałam film, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesów! Greena podarowałam koleżance w prezencie urodzinowym, więc mam nadzieję, że wkrótce użyczy mi książki i w końcu poznam to cudo. Już się nie mogę doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń