środa, 25 grudnia 2013

# Na półkę - Grudzień 2013

Hej :*
Z powodu tego całego świątecznego zamieszania, nie zdążyłam złożyć Wam życzeń, z okazji świąt Bożego Narodzenia. Myślę, że lepiej późno niż wcale. Nie lubię gotowych życzeń, które każdy może znaleźć w Internecie, jednak nie potrafię wymyślić nic pięknego, bez długiego namysłu. Życzę Wam po prostu, aby ta świąteczna atmosfera pełna miłości, dobroci i radości, trwała przez cały rok. No i oczywiście wieeeelu książek ;-)

Dzisiaj, z racji tego, że przez te święta stałam się niesamowicie leniwa, nie będzie recenzji, lecz stos z serii Na półkę, czyli moje grudniowe zdobycze.


1. Alibi na szczęście - Anna Ficner- Ogonowska
2. Krok do szczęścia - Anna Ficner- Ogonowska
3. Zgoda na szczęście - Anna Ficner- Ogonowska
4. Szczęście w cichą noc - Anna Ficner- Ogonowska
5. Ogród Kamili - Katarzyna Michalak
6. Spróbujmy jeszcze raz - Abbi Glines
7. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia
8. Tylko ciebie chcę - Federico Moccia 


Już nie mogę doczekać się przeczytania tego wszystkiego <3
Czytanie uzależnia :)

1 komentarz:

  1. Miałam okazję przeczytać sporo z tych pozycji, bo 1,2, 6,7,8. I w sumie wszystkie bardzo dobrze wspominam. szczególnie polecam 6. Za to pozostałe książki chcę w najbliższym czasie przeczytać, choć na półce z nich jedynie mam "Zgodę na szczęście"

    OdpowiedzUsuń