czwartek, 19 grudnia 2013

Stosik świąteczny

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi wolne dni, o których od dawna marzę :) W sumie będę miała ich 18, więc muszę godnie je wykorzystać. Co za tym idzie - stosik świąteczny. Chciałabym przeczytać o wiele więcej, ale obawiam się, że w całym tym świątecznym zamieszaniu trudno mi będzie znaleźć czas na książki. Cała nadzieja w przerwie między świętami a Sylwestrem. Czy tylko ja tak bardzo nie mogę doczekać się tegorocznych świąt? Cieszę się na nie tak bardzo, jak wtedy, gdy miałam sześć lat :)

Stosik świąteczny 


1. Trzy metry nad niebem - F. Moccia (już od jakiegoś czasu miałam w planach przeczytanie 
tej książki i w końcu przyszedł na to czas. Mam nadzieję, że
się nie zawiodę)
2. List w butelce - N. Sparks (jeden z moich ulubionych autorów ;) )
3. Zwiadowcy. Księga 1 Ruiny Gorlanu - J. Flanagan (wszyscy czytają - przeczytam i ja )
4. To, co zostało - J. Picoult
5. Siódmy sekret szczęścia - S. Owens
6. Papierowe marzenia - R. Evans
7. Winter - A. Greenhorn



Nie mogę się doczekać tych wszystkich książek. Zapowiadają się bardzo ciekawie. Znacie je? 

Już niedługo na blogu: Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz