wtorek, 1 lipca 2014

# Na półkę - czerwiec 2014

Hej :)

Jak Wam minął czerwiec? Mi bardzo pracowicie, pomimo, że był to ostatni miesiąc szkoły. Mnóstwo sprawdzianów, poprawiania ocen itd. Na czytanie nie miałam aż tyle czasu, ile bym chciała, natomiast książek trochę się zebrało. Nie jest to oszałamiająca ilość, ale zawsze coś ;) 


"Kiedy zapomnisz" Jennie Shortridge - zakup nieplanowany. Zachęcił mnie opis książki na okładce z tyłu. Jestem jej bardzo ciekawa :) "Rywalki" Kiery Cass spodobały mi się bardzo (RECENZJA) i od razu postanowiłam kupić "Elitę". Dziś zaczęłam ją czytać i jestem pewna, że spodoba mi się tak samo, jak pierwsza część. "Zacisze Gosi" autorstwa Katarzyny Michalak wpadły w moje łapki dzięki autorce profilu Czas na Książki. Książkę wygrałam w konkursie fotograficznym. Była to dla mnie miła informacja, ponieważ pierwszy raz udało mi się wygrać w jakimkolwiek konkursie :) "Gra w kłamstwa" oraz "Pozory mylą" Sary Shepard kupiłam w Matrasie przy okazji promocji. Jeśli kupiło się trzecią część serii, pierwszą lub drugą otrzymało się za 1 grosz. Ja wybrałam pierwszy tom, a wkrótce wybiorę się po drugi. Książka Leszka Szymowskiego "Oszust matrymonialny" to dla mnie wielka zagadka. Otrzymałam ją wraz z trzema egzemplarzami Fan Booka i nie mam pojęcia, jak ona znalazła się w mojej skrzynce na listy. 

A jak się mają Wasze stosiki? Wszystkim życzę udanego lipca!
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Na wielu stosikach teraz widzę Rywalki, ja czytałam jedynie tom pierwszy, drugi również kupiłam, ale jeszcze przede mną. ;) Ciekawa jest też reszta pozycji. Miłego czytania. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego przeczytałam bym 2 książki rywalki i elita
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najnowszą serię Sary Sheprad czytałam, za jakiś czas wezmę się za część trzecią. Czuję, że i Tobie przypadną do gustu te tytuły, totalne pomieszanie z poplątanym, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytaj Zacisze, jak najszybciej! :D Na pewno Ci się spodoba. Jestem tego w 100% pewna! :)
    A jestem strasznie ciekawa Rywalek i Elity, chyba muszę sobie sprawić. Ale to może dopiero w sierpniu :))
    Pozdrawiam,
    http://www.blaskksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości! Zabrałabym wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń