czwartek, 31 lipca 2014

Stosik lipiec 2014

Cześć :)

Nie było mnie ponad tydzień, a to wszystko za sprawą lenistwa które ogarnęło mnie w trakcie i po wyjeździe do Zakopanego. Odpoczęłam i zyskałam nowe siły, aby dalej pisać dla Was recenzje i nie tylko. Dziś wpadłam na pewien pomysł co do postów, a dokładniej mówiąc, wymyśliłam nowy cykl postów. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Na dniach możecie spodziewać się pierwszego wpisu, a tymczasem zapraszam Was na lipcowy stosik, który nawiasem mówiąc jest bardzo skromny, ale za to zawiera cudowne historie. 


Kochaj i jedz, Brazyliszku autorstwa Michaliny Kłosińskiej - Moedy otrzymałam od wydawnictwa Replika dość dawno, ale jakimś sposobem nie pojawił się ten tytuł w poprzednim stosiku. Przedpremierowa recenzja ukazała się na blogu jakiś czas temu, możecie ją przeczytać TUTAJ. Od Repliki otrzymałam również do recenzji przedpremierowej książkę Cienie przeszłości Edyty Świętek, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie i którą jeszcze raz Wam polecam, oraz Dom złudzeń. Iga Iwony J. Walczak. Recenzje tych książek możecie przeczytać TUTAJ i TUTAJ

Już jutro powinna pojawić się recenzja "Zgody na szczęście" Anny Ficner - Ogonowskiej, więc zapraszam Was serdecznie do śledzenia bloga. Życzę wszystkim udanego i słonecznego, a przede wszystkim pełnego uśmiechu sierpnia! :)

<3 Marzena

PS. Zdajecie sobie sprawę z tego, że połowa wakacji za nami? :<

5 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy chciałabym przeczytać no i czekam na recenzje! :)
    Oj tak, to straszne, że zaraz wrzesień....

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na nowy cykl! :) A o dacie nawet nie przypominaj, wakacje powinny być dwa razy dłuższe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoim nowym stosem trafiasz stuprocentowo w moje gusta literackie:)

    OdpowiedzUsuń