sobota, 27 września 2014

English Matters. Fashion (9/2014)



Dziś pod lupę weźmiemy wydanie specjalne magazynu English Matters, zatytułowane "Fashion". Myślę, że jest to gazeta idealna dla tych, którzy interesują się modą, a w dodatku chcą podszkolić swój angielski. A co znajdziemy w środku?


  • Artykuł o stolicy mody, Mediolanie
  • O powstaniu i rozwijaniu się marki Louis'a Vuitton'a
  • Informacje o ikonach mody, np. Alexandrze McQuinn czy Vivienne Westwood i o tym, z czego są znane
  • Artykuł, który zainteresował mnie najbardziej, czyli ten, o czasach wiktoriańskich, a dokładniej o tym, jak się ci ludzie ubierali
  • Informacje o blogach modowych. Czasem wchodzę na różnego rodzaju blogi tak zwanych szafiarek, więc jak najbardziej spodobał mi się ten tekst
  • O wykorzystywaniu taniej siły roboczej 
  • Znajdzie się również coś dla fanów Justina Timberlake'a, czyli dokładna analiza piosenki "Suit&Tie"
Do każdego dołączono słownik, w którym zawarte są trudniejsze do zrozumienia wyrazy. Jestem pewna, że nawet osoby takie jak ja, nie interesujące się modą, znajdą w magazynie coś dla siebie :)



Za możliwość zrecenzowania magazynu dziękuję wydawnictwu Colorful Media!

1 komentarz:

  1. Mi się ten numer bardzo podobał i był pierwszym, który przeczytałam i postanowiłam teraz kupować wszystkie numery :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń