piątek, 27 czerwca 2014

Książki, które zabrałabym na wakacje

Cześć :)

Mamy wakacje (w końcu), a co za tym idzie, więcej czasu dla książek. To jeden z głównych powodów, dla których tak bardzo nie mogłam doczekać się dzisiejszego dnia. Na wielu blogach możecie przeczytać, jakie książki byłyby idealne do przeczytania latem. Ja również postanowiłam zrobić subiektywną listę takich lektur i polecić Wam najlepsze według mnie. Mam nadzieję, że skusicie się na którąś z nich. 




1. Anioł Stróż - Nicholas Sparks >RECENZJA< 
Przeczytałam ją niedawno i przekonałam się, że autor potrafi zaskoczyć czytelnika. Wspaniałe połączenie romansu z thrillerem. Trzyma w napięciu, zaskakuje i zapiera dech w piersiach. Szczerze polecam i zachęcam do przeczytania recenzji. 







2. List w butelce - Nicholas Sparks >RECENZJA<
Bardzo przyjemna lektura, chwyta za serce. Cały czas nie mogę pogodzić się z zakończeniem tej lektury. Dla tych, którzy nie przepadają za książkami mam informację, że możecie obejrzeć również film na podstawie tej powieści o tym samym tytule. Jeszcze nie oglądałam, ale w te wakacje planuję to zrobić, ponieważ książka podbiła moje serce





3. Alibi na szczęście - Anna Ficner- Ogonowska >RECENZJA<
Nie byłabym sobą, gdybym nie poleciła Wam wspaniałej książki, a właściwie to całej serii, którą rozpoczyna powieść "Alibi na szczęście". Bardzo dobre książki o miłości, ciężkich przeżyciach i uczeniu się żyć na nowo. Poza tym, mamy tutaj motyw morza, co stwarza nam wakacyjną aurę :) W dodatku jest to seria napisana przez polską autorkę, co dowodzi, że w naszym kraju również są wspaniali pisarze :)





4. To, co zostało - Jodi Picoult
Znacie panią Picoult? Nie wątpię. Jeśli macie ochotę na nieco trudniejsze historyczne tematy, z wielką przyjemnością polecam Wam właśnie tę książkę. Chwyta za serce, potrafi wzruszyć. Dzięki niej zainteresowałam się bardziej historią. Polecam :)






5. Seria o Harry'm Potterze - J.K. Rowling
Kocham, kocham, kocham! Przeczytałam wszystkie tomy z tej serii, a pierwszą część widoczną na zdjęciu obok, nawet kilka razy. Mam nadzieję, że nigdy mi się nie znudzi. We wakacje planuję rozpocząć czytanie całej serii jeszcze raz i Wam również to polecam. Niech te wakacje będą MAGICZNE :)







Życzę Wam kochani, aby te wakacje były dla Was najlepszymi, jakie dotychczas przeżyliście. Przede wszystkim dużo uśmiechu, zabawy i przyjemnie spędzonego czasu nie tylko na czytaniu książek :)

4 komentarze:

  1. Ja już zaczęłam pierwszą książkę czytać ;D Nie znalazłabym jej nigdzie chyba to sobie wydrukowałam - Gwiazd naszych wina :) Czytam i czekam na film z lektorem/napisami w necie :D Jeśli chodzi o 'list w butelce' nie do końca mi się podobał - tz. nie wróć :D był fajny ale sparks ma wieeeele lepszych pozycji filmowych jak szkołą uczuć, ostatnia piosenka, szczęściarz czy bezpieczna przystań :) Jak ich nie oglądałaś to nadrób to koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alibi - kocham kocham kocham <3
    Polecam Ci również "Ogród Kamili" autorstwa pani Katarzyny Michalak - jest się w czym zakochać *.*
    Harrego jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar nadrobić to w te wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham całą serię "Haryy'ego":D Koniecznie muszę do niej wrócić:) a Jodi Picoult o dziwo nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Ja Harrego odkryłam trochę późno, ale to z różnych powodów niezależnych ode mnie. :P Ale jak to się mówi: "Lepiej późno, niż wcale." ;) Bardzo mi się podoba styl J.K. Rowling.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń