niedziela, 1 czerwca 2014

# Na półkę - Maj 2014

Hej :*

Maj się skończył, czas więc pochwalić się książkowymi zdobyczami. Nie jest ich tak dużo, jak u innych blogerek, u których widziałam ogromne stosy, ale coś tam w moje łapki trafiło. Czerwiec będzie lepszy ;) 


1. "Burza uczuć" Johanna Theden cz. 1 Nowy Początek
2. "Burza uczuć" Johanna Theden cz. 2 Ta Druga
3. "Burza uczuć" Johanna Theden cz. 3 Decyzje
4. "Burza uczuć" Johanna Theden cz. 4 Gra Pozorów
5. Haruki Murakami "Norwegian Wood" 

Serię "Burza uczuć" już rozpoczęłam i przyznaję, że do ambitnych nie należy, jednak jako książka do czytania w czasie jazdy autobusem do szkoły jest w sam raz. O twórczości Murakami'ego słyszałam wiele, więc podczas wczorajszej wizyty w księgarni kupiłam jedną książkę tego autora. Jeśli go polubię, sięgnę po inne tytuły :) 


A już jutro zapraszam Was na recenzję książki "Dla ciebie wszystko" Nicholasa Sparksa :)

Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Tą 'Burzę uczuć' chyba w kiosku widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to już się nie mogę doczekać jutrzejszej recenzji <3
    Ciekawa jestem tej serii :D

    OdpowiedzUsuń