sobota, 2 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca 2014 i konkurs

Lipiec dobiegł końca (niestety), dlatego czas podsumować miesiąc. Kiedyś pisałam tego typu posty, później zaprzestałam, ale pomyślałam, że wrócę do tego. Miło jest zobaczyć, ile się zrobiło w ciągu minionych tygodni. 

Przeczytane książki: 6
Ilość stron: 2386
Zrecenzowane książki: 5
Najlepsza książka: Zgoda na szczęście - Anna Ficner - Ogonowska
Najsłabsza książka: Czekając na miłość - Sandra Brown
Liczba obserwatorów: 110
Liczba wyświetleń: 1902
Liczba komentarzy: 199
Najczęściej wyświetlana recenzja: Elita - Kiera Cass

Jeśli chodzi o plany na sierpień, to chcę poświęcić jak najwięcej czasu na czytanie i blogowanie (w sumie żadna nowość). Poza tym 16 sierpnia wyjeżdżam nad morze (Hel).




24 komentarze:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Justyna Pezdek

    OdpowiedzUsuń
  2. No to oczywiście biorę udział, a jak! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie :)
    Obseruje jako Monika S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: maybel linka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się - obserwuję jako Joasiaczek (lub Joa nowa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Angie Kwiatonators
    emil: drugaa.18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się - obserwuję jako paul75i1
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się .
    Obserwuję jako: Wiola

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Zjadam Skarpety. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział a obserwuję już dawno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Lubię również na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Teresa K
    mój mejl: teresaka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Obs. jako: villemo

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i ja :)

    Obserwuje jako Pola Polaczek :)

    Mój e-mail: izka3@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Basia Grencel
    Mój e-mail: basiagrencel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Basia Grencel
    Mój e-mail: basiagrencel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne wyniki!

    Zgłaszam się!
    Obserwuje jako: Anastazja B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników!
    Książkę czytałam, życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się : ) obserwuję jako Ayu Yamada.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    Lubię na fb jako: Ma Ra

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, a obserwuję jako Paule :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobała mi się Twoja recenzja, więc z chęcia wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. :)
    Obserwuję jako Zjadam Skarpety.

    OdpowiedzUsuń