sobota, 30 sierpnia 2014

Stosik 8/2014



Hej :)

Sierpień dobiega końca, co niestety nie jest dobrą wiadomością, szczególnie dla uczniów. Pocieszam się tym, że po dziesięciu miesiącach będą kolejne wakacje. Poza tym, po drodze mamy jeszcze święta, ferie i inne dni wolne. Damy radę! :) Dziś chcę Wam pokazać, jakie książki trafiły na moje półki w sierpniu. Jest ich osiem i tylko jedna z nich to zakup własny. Cała reszta to egzemplarze recenzenckie. 




Zaczynając od dołu:
1. "Lawendowy pokój" Nina George - książka, która skradła moje serce już od pierwszych stron. Więcej o niej możecie przeczytać w recenzji [egzemplarz od wydawnictwa]
2. "Nigdy, przenigdy" Sara Shepard - od kiedy przeczytałam pierwszą część, miałam ochotę na więcej. Byłam strasznie ciekawa, jak potoczą się losy bohaterów. Zabieram się za nią jutro ;) [zakup własny]
3. "Babskie fanaberie" Ania Witowska [egz. od wydawnictwa]
4. "Drzewo migdałowe" Michelle Cohen Corasanti - tej książki jestem bardzo ciekawa. Czuję, że będzie to coś wspaniałego [egz. od wydawnictwa]
5. "Poczekajka" Katarzyna Michalak [egz. od wydawnictwa]
6. "Taniec cieni" Yelena Black - jestem w trakcie czytania i powoli zbliżam się ku końcowi. Niebawem recenzja, a już teraz mogę Wam powiedzieć, że to całkiem dobre i przyjemne czytadło. [egz. od wydawnictwa] 
7. "Zatoka tajemnic'' Rosanna Ley - bardzo mnie oczarowała i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła zapoznać się z kolejną książką tej autorki [egz. od wydawnictwa]
8. "Tajemnice prowincji" Joanna Jurgała-Jureczka [egz. od wydawnictwa]

W poniedziałek pojawi się podsumowanie sierpnia pod względem statystycznym, a od środy regularnie pojawiać się będą recenzje. Bądźcie czujni! ;)

Miłego dnia,
<3 Marzena 

4 komentarze:

  1. Fajny stosik :D "Poczekajkę" właśnie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnej z tych książek, ale zaciekawił mnie "Lawendowy pokój"

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Tajemnice prowincji" i szczerze polecam:)) A "Lawendowy pokój" po cichu mi się marzy, ale o tym już chyba wspomniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale zazdroszczę stosika! Połowę z tych książek mam u siebie w kolejce... Miłej lektury! :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń